02 December 2012

Tort cu Megamind


         Cu micul extraterestru Megamind am avut planuri mari dar nu mi-au iesit chiar asa cum mi-as fi dorit pentru ca, dupa ce am stabilit ca nu se poate face personajul stand in picioare din cauza disproportiei dintre cap si corp, am ramas la ideea realizarii unui cap zambind. Se pare ca i-a placut aici la mine ca pur si simplu nu mai vroia sa plece ..:).



 Tortul Megamind a avut 2.6 kg, lungime totala 30 cm, crema stracciatella (mousse de ciocolata alba cu fulgi de ciocolata amaruie) si mousse de migdale. Tortul a fost sculptat in blat iar trasaturile fetei au fost modelate manual din pasta de zahar.


2 comments :

Anonymous said...

"L-a mangaiat ca pe un bebe mic incat ne temeam ca nu o sa-l mai putem taia sa-i servim pe copiii invitati :))) multumim mult. Esti geniala!!!! posted on facebook by Oana

Mary's Cakes said...

Multumesc mult d-na Oana. Imi inchipui ce a fost acolo...:))