04 December 2012

Diverse figurine din zahar ( barcuta, camera de supraveghere, casa scary si ghostface)


              Am avut deosebita placere sa colaborez cu firma de publicitate Notice pentru realizarea acestor ornamente/figurine din zahar un pic mai iesite din comun.  Oportunitatea aceasta m-a ajutat sa invat lucruri noi si in acelasi timp sa-mi largesc aria de clienti. Eu am luat realizarea fiecarei figurine ca pe o provocare dar, am avut si sprijinul sotului meu astfel incat, acolo unde a fost necesar mi-a facut cate o schita de lucru pentru a putea respecta proportiile. 



Cand am primit poza prima oara si am vazut barca am stiut ca fara un template nu se pot imbina piesele astfel incat sa arate la final ca o barcuta, am postat mai jos acel template si pentru cei care au nevoie vreodata sa faca ceva de genul asta.
Dupa ce am inceput modelarea camerei de supraveghere mi-am dat seama ca e mai greu de realizat decat parea la inceput, dar pana la urma se pare ca a iesit in limite rezonabile. 
Cam asa arata casuta noastra inainte sa o "infrumusetam" :) cu putin dust colorat ca sa respectam tema filmului.


Si a iesit in final cam asa:


Iar schita a fost intr-adevar esentiala dar am avut experienta de la tortul cu castel unde am avut de imbinat vreo 97 de piese iar aici am avut de imbinat in total cam de 5 ori mai multe piese ,un intreg cartier de case ce sa mai...:-) Sper sa fie de ajutor acest template si pentru alti pasionati de modelaj.


Iar dupa o asemenea casa nu putea sa urmeze decat spectaculoasa Ghostface din filmul Scream:






0 comments :