28 November 2012

Tort Bucsa


      Dupa Nissan-ul de anul trecut acum a venit randul domnului Bucsa (din filmul Cars) sa fie adaugat pe lista mea de torturi speciale,  pana la urma s-a dovedit a fi un tort mai complex si mi-a facut o deosebita placere sa-l reproduc pana in cele mai mici detalii.  Sper sa fi fost pe placul sarbatoritului si sa se fi distrat la petrecerea de la gradinita. Ii doresc La Multi Ani si multe bucurii alaturi de cei dragi!






     Tortul Bucsa a avut 2.6 kg, lungime totala 29 cm, blat de cacao cu mousse de vanilie si mousse de caramel. Accesoriile si detaliile masinii au fost modelate manual din pasta de zahar.

7 comments :

octavia said...

E superb!

Mary's Cakes said...

Multumesc frumos Octavia. Si te mai astept pe blogul meu.

Anonymous said...

"I-am "innebunit" pe piticii de la Filip Veterinarul din grupa mica.... :))) Si gustos si perfect in cele mai mici detalii. Multumim mult..." posted on facebook by Oana

Anonymous said...

"Superb...." posted on facebook by Florentina

Anonymous said...

super tortul!!poti te rog sa-mi spui culoarea de sidef de pe masinunta cu ce l-ai facut?multumesc, Torina.

Mary's Cakes said...

Intai l-am acoperit cu pasta maro caramiziu si apoi l-am vopsit cu un burete cu colorant cupru metalizat (de la lumea basmelor). Sper sa-ti fie de ajutor.

Anonymous said...

Multumesc mult pt raspuns ,Torina.