25 February 2013

Tort aniversar cu bujori, frezii si primule

       Dupa tortul cu trandafiri si hortensia de la inceputul lunii am mai realizat inca unul  dar de data asta cu bujori in trei culori (alb, rosu aprins si roz), frezii (lila, roz si albe) si flori de umplutura (primule si margaritar). Multumesc din suflet pentru aceasta oportunitate lui Marion si Adrianei si vreau cu aceasta ocazie sa-i transmit doamnei Diorela: La Multi Ani! Multa sanatate si toate cele bune! Si sper sa fi fost o surpriza frumoasa acest tort plin de flori de primavara.







Tortul a avut greutate 3.2kg, diametru 24 cm, blat alb cu mousse de tiramisu si mousse de zmeura. Florile au fost modelate manual din pasta de zahar. Broderia de pe lateral a fost realizata manual din spuma de zahar.



9 comments :

Dorothy Sweet said...

Superb tort!!! Imi place enorm,felicitari Mary!!!

Mary's Cakes said...

Multumesc frumos Camy.

Stroe Daniel said...

Buna ziua,

Sunt interesat de o colaborare cu site-ul dumneavoastra: http://torturilemariei.blogspot.ro .Concret, doresc sa cumpar un advertorial aici. Acesta va fi de forma unui articol interesat de slabit (care cu siguranta va fi pe placul cititorilor dumneavoastra) care va contine un link catre un site propriu. Daca sunteti interesati va rog sa ma contactati copiind acest mesaj in interiorul email-ului respectiv.

Cu prietenie,
Daniel K Stroe

Doinitza`s cakes said...

Deci m-am lamurit ,florile sunt din pasta, si par atat de reale,mai lasat masca,inca odata te felicit , spune-mi pls reteta de royal(spuma ) ca mie nu-mi iese si ma exaspereaza, fac dantela din ea si mi se rupe cand vreau s-o aplic, ma bucur ca ti-ai deschis acest blog, poate nu-ti scriu multe fete dar sunt sigur ca te urmaresc si le prind atat de bine ,pretioasele tale informatii, imi pare rau ca Vio( viorica Dinu) le-a sters de pe blogul ei, acum cand am inceput si eu cat de cat schiopatand sa mai fac cate ceva , nu mai am unde sa documentez, am un tutorial rusesc unde-ti explica pas cu pas ,cum ai facut tu aici, mi-a fost de mare ajutor, mi l-a dat Lissa

Mary's Cakes said...

Reteta de royal icing este exact cea de pe pagina RETETE, pentru broderie merge de o consistenta potrivita adica spuma nu trebuie sa mai curga dar nici prea tare nu tb sa fie. Mai poti sa incerci pe youtube sa cauti. Sper sa iti iasa.

Dorothy Sweet said...

Buna draga mea,av vrea sa incerc tortul acesta superb cu multe flori superbe insa am 2 intrebari:Florile cu cat timp inainte le modelezi?Iar pentru tava pe care asezi tortul il acoperi cu fondant?Multumesc mult pentru raspunsuri.

Mary's Cakes said...

Eu de regula fac florile cu cel putin o saptamana inainte, dar am avut torturi la care am facut florile si cu 3 zile inainte. Pasta de flori pe care eu o folosesc are CMC in ea si se intareste relativ repede. Placa de sustinere o acopar si pe ea. Sper sa-ti fost de ajutor.

Oana said...

Foarte frumos tortul, felicitari. Multumim ca impartasiti cu noi din experienta, am de gand sa iau si cartea dvs ca din prezentare mi se pare f interesanta. Va rog mult spuneti-mi ce instrument folositi in desenarea broderiei de pe tort,sau aveti o matrita ceva peste care intindeti royal incing?

Mary's Cakes said...

Multumesc Oana pentru mesaj.
Imi cer scuze ca iti raspund tocmai acum.
Nu folosesc nimic special pentru broderie, toate detaliile de pe lateral le-am facut cu duiul cu royal icing.