23 April 2012

Tort ponei

        Anul asta fetitele mele au facut 5 anisori si tinand cont de faptul ca si-au dorit foarte tare un tort ponei  atunci m-am gandit sa le fac unul din desenele cu “my little pony”, chiar daca unii au zis ca arata mai mult a “momy pony”:) cel mai important e ca ele au fost incantateiar Beti, prietena lor, le-a facut aniversarea si mai speciala, mai mai ca incingeam un chef adevarat :) …





Tortul a avut greutate 5.5 kg, blat monti cu mousse de fructe de padure si mousse de alune de padure. Corpul poneiului a fost sculptat in blat, accesoriile si detaliile peisajului au fost modelate manual din pasta de zahar.

9 comments :

Mihaela said...

superb tortul. sa-ti traiasca printesele. dar nu ne arati si noua cum ai facut minutia asta de tort?

Mary's Cakes said...

Multumesc Mihaela! Din pacate nu am poze intermediare.A fost foarte mult de lucru si nu am apucat sa fac si poze. Corpul poneiului si picioarele au fost sculptate in blat. Capul a fost facut in avans cu ajutorul unei bile de polistiren pe care am adaugat detaliile fetei si apoi am acoperit-o cu pasta.

Top Cuisine avec Lavi said...

Sa-ti traiasca fetitele, sa le dea Dumnezeu multa sanatate si noroc!

Mary's Cakes said...

Multumesc frumos Lavinia pentru urari!

Marinela Muresan said...

Foarte frumos! Si cata munca!
La multi ani fetitelor!

Bonjour said...

Cat este de frumos! Sa va traiasca minunatille, sa fie sanatoase caci torturi frumpase vor avea mereu.

Mary's Cakes said...

Va multumesc mult pentru urari.

Anonymous said...

"Foarte reusit.Felicitari!" posted on facebook by Cornelia

Anonymous said...

"Ce splendoare...minunat...si minunate sunt si.....calaretele!!!!La multi ani si din partea mea...nu am cuvinte!!!!" posted on facebook by Maria Benea