06 April 2012

Tort inima cu trandafiri si broderie 2

     Cand l-am facut prima data de ziua mea anul trecut,tortul inima cu trandafiri,
nici nu ma gandeam ca o sa ajunga la acest nivel cat despre tortul de ziua mea de anul acesta din luna mai vreau sa fac tot un tort superb de sezon.
     Vreau sa-i multumesc doamnei pentru care am facut acest tort pentru oportunitatea si increderea acordata.












Tortul a avut greutate 3 kg, inelul inima pus la 23, blat alb cu mousse de fructe de padure
si mousse de ciocolata cu lapte .Florile au fost modelate manual din pasta de zahar si
gumpaste in proportie de 1 la 1. Broderia a fost realizata manual cu royal icing.

7 comments :

Dorothy Sweet said...

Superb tort draga mea Mary,imi place atat de mult!! FELICITARILE MELE!!!

Mary's Cakes said...

Multumesc mult Camy. Te mai astept si alta data pe blogul meu.

octavia said...

E un tort perfect,cred ca doamna care a primit tortul a fost mai mult decit incintata!

AdinA's Cakes said...

Foarte frumos si delicat tortul!

Mary's Cakes said...

Multumesc frumos fetelor. Da intr-adevar a fost incantata si pt mine acest lucru e cel mai important.

Anonymous said...

"Foarte frumos. Felicitari!" posted on facebook by Cornelia

Anonymous said...

"FOARTE BUN!!!!!" posted on facebook by Doina