11 December 2011

Tort cu jandarm calare

          Tortul cu jandarm calare a fost un tort surpriza, calul de pe tort a fost provocarea cea mai mare pentru mine si pana la urma mi-a venit ideea....numai ca mai trebuia ceva ca sa fie peisajul complet, trebuia sa fie ca o poveste. Cele mai frumoase torturi sunt cele care se nasc din idei originale cum a fost si acesta.




Tortul cu jandarm a avut greutate ~ 4 kg, dimensiune 26 cm, blat alb cu mousse de ciocolata alba si mousse de fructe de padure. Personajele si detaliile peisajului au fost modelate manual din pasta de zahar.

6 comments :

Lavinia said...

Ce frumusete! Cred ca a fost delicios!

giovanna said...

oh wow dar esti fenomenala!!!!!

Mary's Cakes said...

Multumesc mult la amandoua. Va doresc un Craciun fericit!

Marinela Muresan said...

Felicitari, Maria!
E super pe aici, pe la tine!
O surpriza frumoasa blogul tau! Ai o mana talentata si ma bucur ca te-am gasit!
Iti multumesc pentru vizita la mine si am sa trec si blogul tau in lista mea!
Sarbatori binecuvantate iti doresc!

Nelly said...

Draga Maria
Ma bucur ca m-ai gasit si te-am gasit! Faci niste torturi deosebite, pentru care te felicit din tot sufletul! Craciun fericit!

Mary's Cakes said...

@mm Iti multumesc frumos pentru cuvinte. Si tie iti doresc sarbatori cu bucurie!
@Nelly Si eu ma bucur ca te-am gasit. Iti multumesc pentru felicitari. Si tie iti doresc un Craciun asa cum ti l-ai dorit din totdeauna!