27 November 2011

Tort Nissan Qashqai

         Tortul Nissan pt mine a fost ceva inedit. Ma gandeam dupa ce l-am terminat..daca un qashqai adevarat iese din fabrica unul pe minut, un tort qashqai iese din bucatarie tot cam pe acolo cu diferenta ca minutul este egal cu 2 zile..:-) , si in plus fata de asta au fost sanse reale ca tortul qashqai sa fie scos chiar si la o cursa de catre bebelusul pentru care s-a facut... :-).  





Tortul Nissan  a avut greutate ~ 3 kg, dimensiuni totale 30x15x11, blat alb cu ganache de ciocolata cu lapte si ganache de migdale. Acoperirea si detaliile masinii au fost modelate manual din pasta de zahar.

2 comments :

Mihaela said...

superb tortul. de altfel, toate torturile tale sunt fenomenale. daca ai stii cat ma chini si e sa fac un tort masina...am ajuns la concluzia ca mai bine fac masina din salam de biscuiti si o pun pe un tort de care vrea clientul.
ce retete folosesti? la torturile sculptate, ma refer.

Cornelia said...

Buna Maria. Multumesc pentru pasul facut spre mine. Acum rasfoiesc prin albumul tau si am dat de aceasta masina superba.Inca nu am vazut alta atat de perfecta.Eu sunt incepatoare si ma bucur ca mai am de la cine invata.Esti nemaipomenita.