18 April 2014

Tort etajat cu castel

        De ziua lor (de 7 ani) fetele mele si-au ales un tort mai mare asa (tema initiala era cu vreo 3 nivele + castelul) si dupa ceva "negocieri" am stabilit ca este suficient sa facem si un tort putin mai mic dar am cazut de acord sa realizam detaliile tortului cat mai bine (turnurile, bancuta, pomisorii, etc).





Tortul a avut aprox 8kg, blat monti de 22cm si blat alb de 28cm, mousse de fructe de padure, mousse de ciocolata neagra si mousse de ciocolata cu lapte. Castelul l-am realizat integral din pasta de zahar cu exceptia conurilor de la turnuri care au avut pe interior cornete de inghetata, bancuta, treptele, floricelele si pietrele le-am modelat manual din pasta de zahar, pomisorii si iarba le-am facut cu royal icing iar apa din elesteu am facut-o cu piping gel.

0 comments :