11 September 2012

Tort de nunta cu bujori si trandafiri

        Tortul de nunta cu bujori si trandafiri a fost un tort mai special pentru ca blaturile le-am imbracat in ciocolata amaruie si apoi le-am acoperit cu pasta de zahar. De foarte mult timp imi doream sa fac un tort cu bujori si trandafiri si iata ca in sfarsit am reusit sa-l fac chiar si fara decupatoare de bujori ...M-am straduit sa iasa un tort frumos si gustos, mai ales ca eram si nasa mirilor si toata lumea astepta sa vada tortul. Mirilor le doresc sa fie fericiti, impliniti si sanatosi! 




        Tortul a avut greutate 25 kg, tortul principal a avut diametrele de 36, 28, 20, 14 cm si un tort suplimentar cu diametrul de 28 cm, blat de cacao cu aroma de migdale umplut cu mousse de fructe de padure si mousse de ciocolata alba. Bujorii si trandafirii au fost modelati manual din pasta de zahar iar banda de contur de la baza blaturilor a fost din satin.

11 comments :

Dorothy Sweet said...

Foarte foarte frumos,FELICITARILE MELE Mary!Cred ca ai muncit ceva la el!Te pup!

Tudor Elena Cristina.... said...

Nu te ai straduit degeaba !.Arata tare bineeee!!...Felicitari si spor la lucru...:))

Top Cuisine avec Lavi said...

Sa-ti traiasca finii! Tortul este senzational!

Torturiledanielei said...

fabulos !!!!!!

Mary's Cakes said...

Va multumesc dragelor pentru cuvintele voastre frumoase. Si voua va doresc sa aveti inspiratie si spor la decorat!

Maria said...

Pur si simplu divin!Felicitari pentru acest minunat tort!

Mary's Cakes said...

Multumesc frumos Maria. Torturile cu flori sunt preferatele mele.

taby said...

wow ce superb arata!

Anonymous said...

"Superb!!" posted on facebook by Aurelia

Anonymous said...

"Foarte frumos.." posted on facebook by Lili

Anonymous said...

"Ce minunatie!"posted on facebook by Lexi