05 February 2012

Tort iepurasi

          Anul asta am aniversat 12 ani de cand  eu si sotul meu ne-am cunoscut, si am facut un tort (practic au fost 2) mai special, tema inititala era un pic diferita dar am improvizat si cred ca am reusit sa fac ceva ok. Ca mai toate torturile  sculptate si acesta  parca nu se mai termina…si in sfarsit cand l-am terminat nici nu ne venea sa-l taiem :-)….





Tortul a avut greutate 4.5 kg, blat alb cu mousse de ciocolata cu lapte, mousse de ciocolata neagra si mousse de fructe de padure. Corpurile iepurasilor au fost sculptate in blat, accesoriile si detaliile peisajului au fost modelate manual din pasta de zahar.

21 comments :

uta said...

cat sunt de dragalasi si frumosi superbi felicitari

Silvia said...

foarte dragut e tortul,felicitari.

Cris si Cata said...

Felicitari! La multi ani! Si la cat mai multe torturi frumoase!

Pupici din Germania si Elvetia

Maria said...

Superb acest tort,nu ma satur sa-l admir.Felicitari!

Top Cuisine avec Lavi said...

Ce frumos este!
Te asteapta inca un premiu pe blogul meu!

Torturiledanielei said...

maria- multi ani inainte ! tortul este extraordinar !!! ce sa spun de iepurasi ?! ireal de frumosi !!!!!

giovanna said...

superb!

Mary's Cakes said...

Va multumesc frumos. Cuvintele voastre inseamna foarte mult pentru mine.

Nina's Art Cake said...

La muuulti ani, fericiti impreuna!
Tortul super reusit! Iepurasii sunt fff dragalasi! Felicitari!

Dorothy Sweet said...

Cat de dragalasi pot fi iepurasii!Multi ani inainte cu sanatate si fericire si la cat mai multe torturi frumoase!Cu multa dragoste iti daruiesc un premiu,vino sa-l ridici de pe blogul meu!
Pupici!

Mayyadah said...

Multi ani inainte, fericiti, cu sanatate si impliniri !
Iepuricii sunt incredibil de dragalasi si adevarati !
Felicitari !

Emilia Stanescu

Nely said...

La multi ani! Tortul este superb!

Mary's Cakes said...

Va multumesc mult tuturor pentru urari si pentru aprecieri.
@Camy Sweet O sa te vizitez maine....esti o scumpa si m-ai surprins intr-un mod deosebit.

Lissa's Cakes said...

La multi ani si cat mai fericiti !!!!
Un tort superb,iepurasii sunt deosebit de frumosi !

AdinA's Cakes said...

Minunat tortul!La cat mai multe aniversari!

Marinela Muresan said...

La multi ani fericiti IMPREUNA!!!
Tortul este super! Iepurasii...minunati! :)

Mary's Cakes said...

Va multumesc frumos pentru aprecieri si pentru urari.

Unknown said...

Ce comedioara de tort!! Foarte frumos. La multi ani si fericiti!

Mary's Cakes said...

Iti multumesc frumos Marina.

Anonymous said...

"Super! Sunt niste torturi perfecte, nu ai cum sa nu-ti placa. Vreau si eu unul pt bebita mea la botez daca ar putea sa mi-l aduca la Craiova." posted on facebook by Florentina

Anonymous said...

"Super tare !" posted on facebook by Alin