17 October 2011

Tort cu balonul lui Mickey

       Cu toate ca detaliile peisajului eclipseaza putin personajele din balonul lui Mickey eu sunt convinsa ca maimutzoii i-au captat lui Beti toata atentia :). Cosuletul lor mi se parea la inceput neincapator dar pana la urma fiecare personaj si-a facut loc acolo...iar la final cand era totul gata ce sa vezi? Balonul lui Mickey pur si simplu avea o problema de echilibru (sau mai bine zis de stabilitate)....vroia sa imi zica paaa! vroia sa plece in calatorie.... :), dar nu era inca momentul.







Tortul a avut greutate ~ 7 kg, diametre 26 si 19cm, blat alb cu mousse de fructe de padure si crema chantilly (de vanilie).Decoratiile au fost modelate manual din pasta de zahar.

5 comments :

giovanna said...

fenomenaaal!!!11111

marinaemy said...

Buna Maria!
Ai niste torturi foarte frumoase,felicitari!Multumesc ca m-ai adaugat in lista ta de bloguri(numai ca acela este primul meu blog la care am renuntat sa mai postez daca vrei poti schimba si sa il treci pe acesta - http://torturi-marinaemy.blogspot.com/)o sa te adaug si eu pe blogul meu cu mare drag.

Mary's Cakes said...

@giovanna Multumesc mult.
@marinaemy Multumesc frumos. O sa modific linkul. Va doresc Sarbatori fericite!

Gabriela said...

buna Maria ,FELICITARI pt torturile tale ,sunt minunate dar am si eu o intrebare:din ce este balonul si cum ai reusit sa il montezi ca vad doar 3 betisoare pe care se sprijina?si inca ceva daca nu te superi.Personajele sunt doar bust? Mult succes si sper ca nu te-am suparat.Multumesc ,Gabi.

Mary's Cakes said...

Multumesc Gabriela. Personajele au fost doar bustul, iar balonul a fost plin...inauntru am pus o sfera din spuma..luata de la un mag specializat pe articole de decoratii florale de la George Cosbuc din sectorul 5. Daca mai pot sa te ajut sa-mi zici..